sexta-feira, 29 de abril de 2011

sadness is a blessing

eu sei que o meu blog parece estar abandonado, mas essa semana eu tava bastante ocupado e amanhã cedo eu vou pra casa da minha vó, então mais um fim de semana sem posts. a coisa mais interessante que eu achei nesse pequeno período de ausência foi o novo clipe da lykke li, de "sadness is a blessing", uma música do álbum dela lançado esse ano (wounded rhymes) candidato à lista de melhores do ano.
i know my blog seems to be abandoned, but this week i was very busy and tomorrow morning i'm going to grandma's house, so one more weekend without posts. the most interesting thing in this absence period, for me, was the new lykke li's video for the song "sadness is a blessing", a song from her 2011 album (wounded rhymes) that is a candidate as album of the year.