quarta-feira, 27 de abril de 2011

uma das melhores coisas pra fazer/one of the best things to do

eu sei que esse não é o primeiro post sobre dormir no meu blog, mas dormir é necessário e se não fosse não gastaríamos aproximadamente 24 anos de nossa vida dormindo. dormir quando você tá fazendo algo legal é chato, mas acordar antes de ir pra escola é pior ainda.
i know this isn't the first post about sleeping in my blog, but sleeping is necessary and if it weren't we wouldn't spend roughly 24 years of our life sleeping. sleeping when you are doing something cool is boring, but waking up before going to school is worse.
todo mundo ama dormir. teve até músicos que expressaram isso através de sua arte:
everyone loves to sleep. there were even some musicians that expressed this through their art:
e pra quem tá indo dormir agora (tipo eu), e gosta de ouvir uma música calminha antes de dormir, escute a que eu mais gosto pra isso:
and for who is going to sleep right now (like me), and likes to listen to a calm song before sleeping, listen to the one i like more for this: